Jaka prowokacja jeszcze kilku takich a dostane bana z nerwów :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
Problem z dzwiękiem
Zwiń
X
-
Problem z dzwiękiem
Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem niestety nic podobnego do mojego problemu, a mianowicie wygłuszyłem sobie drzwi w szkodniku i po skręceniu już wszystkiego do kupy w lewym głośniku niskotonowym zaobserwowałem totalny brak basu :cry: przed rozkręceniem wszystko było w porządku. Zamieniłem miejscami głośniki i nic zamieniłem też zwrotnice i nic, w lewych drzwiach totalna kicha natomiast ten sam głośnik w prawych drzwiach gra aż miło posłuchać (warto było wygłuszyć ). Jeżeli ktoś z was spotkał się z takim lub podobnym problemem bądź też wie co to może być to proszę dajcie znać jak to zwalczyć
-
-
Na radiu raczej nie ma takiej opcji, w ustawieniach mam balans na 0 ustawiony. To konkretnie te drzwi nie grają bo tył działa jak należy. Możliwe żeby się przewód gdzieś złamał. Nie wiem sam co myśleć a że w tym temacie jestem zielony to dlatego pisze. A jak sprawdzić czy prąd w ogóle dochodzi do głośnika żeby było ciekawie to tweeter gra normalnie wiec według mnie prąd jest bo chyba to zwrotnica rozdziela go na dwa głośniki ?? Chyba że się mylę ??
Komentarz
-
-
Tomczyk_L, musisz zrobić jeszcze jedną rzecz, a mianowicie wyciągnąć radio i zamienić we wtyczce kanał lewy z prawym ( tylko na przednich głośnikach ). Jeśli zostanie tak jak było ( brak basu po lewej ) to na 100% kabel pomiędzy radiem a wejściem zwrotnicy. Jeśli przestaną "basować" prawe to wina radia ( końcówka, albo DSP )...
BTW.
Zakładam, że tak jak napisałeś sprawdzałeś oba głośniki i obie zwrotnice...